Opis specjalności
Studia w ramach specjalności Zarządzanie Marketingowe pozwalają na zdobycie wiedzy na temat procedur i narzędzi menedżerskich wykorzystywanych w zarządzaniu działami marketingu przedsiębiorstw i instytucji finansowych. Podczas tych studiów zdobędziesz umiejętność gromadzenia oraz analizy informacji rynkowych, podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym. Zostaniesz wyposażony w nowoczesną wiedzę oraz praktyczne umiejętności konieczne w zarządzaniu organizacją.
W trakcie studiów w Jańskim otrzymasz program nauczania sprofilowany na przedsiębiorstwo i zarządzanie. Jako profesjonalista kończący tę specjalność w Jańskim będziesz wiedział jak skorelować strategie i podstawy prowadzenia biznesu z praktycznymi systemami, metodami i instrumentami zarządzania oraz połączyć podejście jakościowe i ilościowe w zarządzaniu.
Nabyte umiejętności
- kompetentnego formułowania opinii na temat problemów zarządzania, ekonomii
- optymalizacji i podejmowania szybkich i trafnych decyzji
- planowania strategii rozwoju i działania przedsiębiorstwa
- prognozowania, zarządzania produkcją i finansami
- analizy rynku i badań marketingowych
- controllingu przedsiębiorstwa
- ubezpieczeń i ryzyka w działalności gospodarczej
- internacjonalizacji przedsiębiorstwa
- technik twórczego myślenia
- zachowań podmiotów gospodarczych na rynku
- społecznej odpowiedzialności biznesu
- kształtowania strategii i biznesplanów
- zakładania działalności gospodarczej
- zarządzania ryzykiem biznesowym i sytuacjami kryzysowymi,
- technologii zarządzania, w tym wykorzystywania systemów informatycznych
- budowania postaw i zaangażowania
- przywództwa
- budowania ustrojów, struktury organizacyjnej i prowadzenia restrukturyzacji
Praca po studiach
- w firmach otoczenia medialnego, w działach marketingu, akcji promocyjnych
- w agencji reklamowej jako copywriter, mediaplaner, czy doradca klienta
- w firmie handlowej, usługowej i produkcyjnej jako specjalista ds. marketingu, specjalista ds. dystrybucji, specjalista ds. sprzedaży, specjalista ds. kontaktów z klientami
- w organizacjach samorządowych, w działach sfery administracji państwowej i samorządowej w firmach handlowych jako przedstawiciel handlowy reprezentujący firmę
- w kontaktach z klientami, menedżer strategiczny, doradca menedżera, analityk ds. handlu i usług w przedsiębiorstwie
- w firmach analizujących rynek i ryzyka
- w przedsiębiorstwach zarządzania i rozwoju strategicznego
- w bankach i innych instytucjach finansowych
- potencjalny zarządzający przedsiębiorstwem małym, średnim i korporacją jako całością (top management)
- menedżer na wyższym i średnim szczeblu zarządzania wybraną dziedziną przedsiębiorstwa
- specjalista ds. promocji i reklamy
Program studiów
Przedmioty kształcenia humanistycznego
- Personalizm chrześcijański
- Aksjologia
- Wyzwania społeczne
- Mediacje i negocjacje
- Kreowanie rzeczywistości
Przedmioty kształcenia ogólnego
- Język obcy
- Metodyka badań i prac naukowych
- Technologie informacyjne
- Ochrona własności intelektualnej
- Normalizacja i certyfikacja
- Wychowanie fizyczne
Przedmioty kształcenia podstawowego
- Matematyka
- Statystyka opisowa
- Mikroekonomia
- Wybrane zagadnienia makroekonomii
- Podstawy zarządzania
- Nauka o organizacji
- Finanse
- Podstawy prawa
Przedmioty kształcenia kierunkowego
- Zachowania organizacyjne
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie kapitałem ludzkim
- Zarządzanie jakością
- Informatyka w zarządzaniu
- Podstawy marketingu
- Badania marketingowe
- Rachunkowość finansowa
- Finanse przedsiębiorstwa
- Procesy informacyjne w zarządzaniu
- Zarządzanie ekologiczne
Przedmioty kształcenia specjalnościowego
- Psychologia marketingu
- Zarządzanie produktem i ceną
- Dystrybucja i logistyka
- Polityka promocji
- Strategie marketingowe
- Zarządzanie marketingowe
- Marketing międzynarodowy
- Marketing w handlu i usługach
- Public relations
- Fundusze europejskie
- Komunikacja interpersonalna
- Podejmowanie decyzji menedżerskich
- Kreowanie rzeczywistości - warsztaty specjalnosciowe
- Edukacja poprzez projekty
- Seminarium dyplomowe
- Praktyka zawodowa
Uwaga: Uczelnia zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu kształcenia i planu studiów.
Pozostałe specjalności na kierunku Zarządzanie